Klantenservice
Vragen, Een groot deel van de antwoorden vind u hier, mocht u verder toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op.
Vragen, Een groot deel van de antwoorden vind u hier, mocht u verder toch nog vragen hebben neem dan contact met ons op.
Bekijkt u dan eerst op deze pagina de veelgestelde vragen. Vaak wordt uw vraag direct beantwoord.
Wordt uw vraag op deze pagina niet beantwoord?
Neemt u dan gerust contact met ons op!
Contactformulier
U kunt direct contact met ons opnemen door middel van het formulier aan de rechterkant op de pagina. We streven er naar om zo snel mogelijk te reageren.
E-mail
U kunt ons bereiken per email via [email protected]
Telefoon
Wij zijn telefonsich bereikbaar op de nummers 085-06 06 662 en 06-23223429
Stap 1: Producten selecteren
In onze webwinkel kunt u producten bestellen door middel van de 'In Winkelwagen' knop. Wanneer u een product heeft gekozen wordt u direct doorgestuurd naar uw winkelmandje. Hier heeft u de keus om het aantal aan te passen, het product uit het winkelmandje te verwijderen, verder te winkelen of verder te gaan met het bestel proces.
Stap 2: Inloggen of registreren (of verder gaan als gast dan kunt u deze stap overslaan)
Indien u al eerder geregistreerd heeft kunt u nu inloggen. Wanneer u nog niet eerder heeft geregistreerd kunt u direct uw gegevens invullen of via uw Facebook account dit automatische laten doen en op 'Registreer nu' klikken om verder te gaan met uw bestel proces.
Stap 3: Factuur- en leveringsadres
Hier kunt u uw gegevens die u tijdens het registreren heeft ingevuld zien. Indien uw afleveradres hetzelfde is als uw factuuradres kunt u verder gaan met de bestelling. Wanneer u een ander afleveradres wilt invoeren kunt u op 'Een ander afleveradres invoeren' klikken. Daar kunt u de benodigde gegevens invullen en verder gaan met de bestelling.
Stap 4: Verzendmethode
Hier selecteert u welke verzendmethode u wilt gebruiken voor uw bestelling. Na het selecteren van de verzendmethode kunt u verder gaan met de bestelling.
Stap 5: Betaalmethode
U heeft hierbij de keuze uit: Betalen via iDEAL, Paypal, Creditcard, Bancontact / Mister Cash, V Pay of vooruitbetalen via bankoverschrijving.
Stap 5: Bestelling controleren en bevestigen
Nu bent u aan het einde van het bestel proces. U kunt nu al de ingevulde gegevens controleren en de bestelling bevestigen. Zodra de bestelling bevestigd is, ontvangt u van ons een email met de factuur.
U kunt de status van uw bestelling volgen door in te loggen.
In de sectie 'Mijn account' vindt u de status van uw bestelling onder de tab 'Mijn bestellingen'. U wordt ook via de email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.
Heeft u geen account aangemaakt kunt u altijd contact met ons opnemen over de status.
U wordt tevens op de hoogte gehouden van veranderingen in de status van de bestelling door automatische emails zodra de bestelling is geplaatst, betaald en verzonden.
Voor vragen over betalingen en betaalmethoden verwijzen wij u graag door naar de pagina 'Betaalmethoden'.
De status van uw bestelling en het factuuradres kunt u terug vinden in de sectie 'Mijn account'.
Mocht uw vraag op deze manieren niet beantwoord zijn, dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice via het formulier aan de rechterkant op deze pagina of mailen naar [email protected]
Indien u uw bestelling wenst te annuleren dan kunt u een email of bericht sturen naar onze klantenservice. Een bericht sturen naar onze klantenservice kan door het formulier aan de rechterkant op deze pagina in te vullen.
Indien u een email wenst te sturen dan kan dit naar [email protected].
Vermeld in uw email of bericht altijd uw bestelnummer en om welk product of producten het gaat. Onze klantenservice zal uw bestelling dan annuleren en als er eventueel extra benodigde informatie nodig om de annulering door te zetten dan zal onze klantenservice contact met u opnemen.
Steenstraat 19
5521 KN Eersel
Nederland
NL821782290B01
08215723
NL04 RABO 0150 8137 40